Перші нові автобуси Львів може отримати вже у вересні

Сьогодні під час пленарного засідання сесії Львівської міської ради міський голова Львова Андрій Садовий прозвітував за виконану роботу у 2017 році, а також розповів про плани на 2018 рік. Мер зазначив, що місто цього року має отримати 150 нових автобусів, плани на наступний рік — 100 автобусів. Перші нові машини можуть з’явитись вже у вересні.

«Мені приємно і велика подяка вам, колеги депутати, що ви підтримали суттєве оновлення громадського транспорту у Львові. Мав вчора і позавчора розмову з паном Бубесом, вони активно працюють. Думаю, на вересень можна буде в реальності побачити ці всі перші автобуси, які вони готові зробити для Львова. Максимум, що „Електрон“ може зробити, ми у них забираємо. Також маю велику надію, що вони виграють тендер на тролейбуси. А цього року до 150 автобусів ми маємо ще 50 тролейбусів купити, а також маємо випустити на наші маршрути 30 трамваїв, не нових, після капітального ремонту, але німецького. Також є підтримка ЄБРР, які нас фінансують по цьому проекту. Наступного року маємо амбітні плани докупити ще додатково 100 великих автобусів і трамваїв, дай Бог, нашого виробництва. Дивна ситуація: фактично основні клієнти нашого заводу „Електрон“ — це місто Львів. Трошки взяв Ужгород, ще можливо деякі міста. Якщо не підтримувати своїх, не владати кошти в нашу продукцію, буде важко. На жаль, ми бачимо, як це роблять у сусідній країні, де Білорусія максимально дотує своїх виробників. Вони також мають присутність на українському ринку», — розповів Андрій Садовий, міський голова Львова.

Також мер прокоментував питання розвитку мережі підземних паркінгів у місті.

«Прийняті нові ДБН, які забороняють в центрі міста будівництво наземних паркінгів. Тому треба будувати підземні паркінги. У Львові є певні обмеження щодо глибини, це можна вирішувати грошима, але це колосальні кошти. 60 паркомісць на вул. Вороного — це максимум, що там можна зробити.

Є легке розв’язання — це будівництво підземного паркінгу перед університетом імені Франка, але йдуть дебати. У нас всі за парковки, але «десь там».

Ще один паркінг, який ми хочемо будувати — це пл. Петрушевича. Прийшли до мене на прийом мешканці, які проти. Я не буду йти на силу, я буду переконувати людей. Думаю, результат буде позитивний. Будівництво паркінгу перед університетом підсилить фундамент, який не є в доброму стані. Ми будемо залучати світових спеціалістів. Нема прикладу, щоб будинок завалився за останні роки у Львові.

Електронний квиток плануємо наступного року запроваджувати в життя. Це буде технологія, яка має повністю забрати готівку. Валідатор сьогодні дорожче коштує, ніж автобуси, які сьогодні виходять на лінію. Тому треба максимально закупити новий транспорт. Будемо виходити на конкурс і прописувати, об перевізники закуповували новий транспорт”, — додав мер.

Мер наголосив на важливості розвитку комунального громадського транспорту.

«У Польщі на 95% всі маршрути є комунальні. Сьогодні приватний перевізник не має бажання купувати новий транспорт. Тому єдиний варіант — максимально купувати новий громадський транспорт і запроваджувати електронний квиток. Треба більше будувати розв’язки, дороги.», — додав мер Львова.

«Нові конкурси ми плануємо запускати зараз в роботу. Там буде чіткий пункт щодо розірвання угод. Але сьогодні у Львові фізично нема достатньої кількості комунальних автобусів, щоб забезпечити всі маршрути. Я би з радістю закуповував ще автобуси в лізинг», — сказав мер Львова.

«Я прихильник електротранспорту. Я переконаний, що більше треба інвестувати в будівництво нових трамвайних колій і купівлю електротранспорту. Будемо максимально також розвивати велопарковки», — додав мер Львова.

«Минулого місяця я мав робочу поїздку в Брюссель і був вражений, зрозумів, що у нас заторів нема. Вулиці ширшими не будуть, тому іншого варіанту, як інвестувати кошти в громадський транспорт, нема. Ще донедавна велодоріжки ми робили на межі законності. Сьогодні держава дійшла до розуміння і зараз зобов’язують при ремонті доріг передбачати велодоріжки.

Думаю, ми підемо тим шляхом, що й Прага. Громадський транспорт буде у пріоритеті.

Щодо роботи з міжнародними інституціями, то ми ще багато коштів по різних проектах не почали вибирати. Хочу подякувати всім міжнародним організаціям, які допомагають. Я чую критику щодо купівлі автобусів в лізинг. А як це пояснити людям, чому вони не мають права їздити нормальний транспортом? Кредити в Україні не вигідні. Ми йдемо тим шляхом, що й інші міста Європи. Треба розвиватись і рухатись вперед. Треба брати кошти там, де це брати можна. Наше завдання — забезпечити комфорт і мінімальний рівень потреб”, — сказав Андрій Садовий.

НОВИНИ РАЙОНІВ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

новини Бориславського району

новини Бродівського району

новини Буського району

новини Бородянського району

новини Дрогобицького району

новини Жидачівського району

новини Жовківського району

новини Золочівського району

новини Кам'янка-Бузького району

новини Миколаївського району

новини Мостиського району

новини Моршина

новини Новороздільського району

новини Перемишлянського району

новини Пустомитівського району

новини Радехівського району

новини Самбірського району

новини Сколівського району

новини Сокальського району

новини Старосамбірського району

новини Стрийського району

новини Трускавця

новини Турківського району

новини Червоноградського району

новини Яворівського району